صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی

یکی از دغدغه‌های بزرگ کسب‌و‌کارها اطلاع داشتن از نظر مشتریان می‌باشد. گاهی اوقات از نظر مشتریان مشکلی وجود دارد که ممکن است باعث نارضایتی آنها و روانه شدن به سمت رقبا شود. فقط مشکلات و انتقادات نیست که برای صاحبین کسب‌وکار مهم است، مساله مهم دیگر پیشنهاداتی است که مشتریان هنگام کار در نظر دارند و در بسیاری از مواقع این پیشنهادات منجر به تغییرات اساسی در کار شده و کمک بسزایی در سرعت بخشیدن به بهبود خدمات و فروش محصولات داشته است.

اطلاع از این موارد برای بیزینس‌هایی که از ابزارهای بروز استفاده نمی‌کنند کار بسیار سخت و پر هزینه‌ای است، اما بیزینس‌هایی که از ابزارهایی مانند ایمیل سازمانی، شبکه‌های اجتماعی و … استفاده می‌کنند بسیار ساده‌تر است، اما ساده‌ترین روش استفاده از یک ابزار کاربردی و ساده‌تر به نام صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی است.

استقبال از پیشنهادات و رسیدگی و مرتفع کردن انتقادات اعلام شده از سوی مشتریان نه تنها به بهبود وضعیت یک بیزینس کمک می‌کند همچنین به مشتریان احساس ارزشمند بودن را به طور کامل منتقل می‌کند و همین امر باعث افزایش تعداد مشتریان وفادار یک کسب و کار می‌گردد.

نکاتی در مورد فعال کردن انتقادات و پیشنهادات پیامکی:

برای دریافت انتقادات و پیشنهادات از مخاطبین خود، از قبل باید روش ارسال را به آنها اطلاع رسانی نمایید و به آنها اعلام نمایید که پیشنهادات و انتقادات خود را به خط اختصاصی پیامکی شما ارسال کنند و شما حتما به این موارد رسیدگی خواهید کرد.

پیشنهاد ما این است که بعد از دریافت پیامک از مشتری حتما به مشتری خودکار ارسال شود و از اینکه نظرش را با شما در میان گذاشته است تشکر کنید تا فرستنده پیامک مطمئن شود که پیامک به دست شما رسیده است و در متن پیامک نیز به مشتری قوت قلب دهید که با ایشان تماس خواهید گرفت و مشکل ایشان را بررسی خواهید کرد.

 

صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی

روش فعال سازی صندوق انتقادات و پیشنهادات

جهت استفاده از بخش انتقادات و پیشنهادات پیامکی ابتدا می بایست یک خط اختصاصی خریداری کنید زیرا برای دریافت پیامک نیازمند خط اختصاصی پیامکی هستید، البته نیاز نیست از شرکت دیگری خط خریداری کنید و ما در سامانه پیام کوتاه پیامک پورت خطوط پیامکی را به شما عرضه می‌کنیم و نیازی به تهیه خط از شرکت دیگری نمی‌باشد.

بعد از خرید خط اختصاصی در محیط پنل پیامکی از منو سمت راست> امکانات پیشرفته> صندوق انتقادات و پیشنهادات> “جدید” را انتخاب کنید و نسبت به فعال سازی صندوق انتقادات و پیشنادات پیامکی اقدام نمایید.

در قسمت “عنوان” یک عبارت به دلخواه قرار دهید.
در قسمت “دریافت از ” یک خط اختصاصی (خطی که قابلیت دریافت دارد) را از کادر باز شده انتخاب نمایید.
در قسمت “ارسال از” شماره خطی که میخواهید پاسخ پیش فرضتان از طریق آن ارسال شود را انتخاب نمایید؛ ما پیشنهاد می کنیم که از خط خدماتی 3000505 نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایید تا پیامک به شماره های مسدود و بلک لیست ارسال شود.
در قسمت “کلمات کلیدی” کلمه کلیدی مورد نظر خود را کنار هم در یک سطر وارد نمایید. (کلمه کلیدی انتخابی می‌تواند شامل عدد نیز باشد.)
همهء انتقادات و پیشنهاداتی که دریافت خواهید کرد، به شماره ای که در قسمت “شماره مدیر بخش” وارد می‌کنید نیز ارسال خواهد شد و مدیر بخش می‌تواند با قرار دادن شماره خود از همه ی پیام های دریافتی مطلع گردد.

در قسمت “متن پاسخ” میتوانید پیام پیش فرض خود را وارد نمایید، این پیام برای مخاطبینی که انتقادات و پیشنهاداتشان را دریافت کرده اید به صورت خودکار ارسال خواهد شد ( توجه کنید که در صورت خالی بودن این قسمت هیچ پیامی در پاسخ برای مخاطبینتان ارسال نمیشود.)

در انتها وضعیت “فعال” را انتخاب کنید و دکمه ثبت را بزنید.

تبریک میگوییم کار تمام است و به همین راحتی شما توانستید صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی را برای خودتان فعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *